با ۹۰٪ شرکتهای برتر که از فروش اجتماعی برای همکاری با چشم انداز و پیشران درایو استفاده می کنند ، این استراتژی عملی است.

در حالی که ممکن است ارتباط با افراد آنلاین آسان به نظر برسد ، هنر درگیر کردن به روشی وجود دارد که اتصالات را به سرب تبدیل کرده و به فروش منجر شود. علاوه بر این ، سازمان ها باید اندازه گیری کنند تا موفقیت آن را اندازه گیری کنند تا بدانند چه عواملی کار می کند و چه چیزی برای اطمینان از موفقیت فروش اجتماعی نیست.

در حالی که اندازه گیری عملکرد با استفاده از شاخص فروش اجتماعی در لینکدین می تواند بینش موفقیت یک فروشنده را ارائه دهد ، تنها کارایی یک بستر را می سنجد. معیارهای فقط از یک سکوی چیزی در مورد معیارهای دیگری به شما نمی گویند.

بنابراین ، سازمانها باید روش گسترده تری برای سنجش موفقیت کلی فروش اجتماعی خود داشته باشند. رهبران باید فروش اجتماعی خود را به صورت استراتژیک برنامه ریزی کنند ، معیارهایی را برای سنجش دستاوردها داشته باشند و برای تنظیم استراتژی هایی که ارائه نمی دهند آماده باشند.

برنامه ریزی

رشد شبکه های اجتماعی

در حالی که شبکه های اجتماعی از نظر اندازه و ارتباط بیشتر با آنها و تأثیرگذاری بر چشم اندازهای مناسب کمتر اهمیت دارند ، برای رشد کانال مزایای آن وجود دارد.

نکته اول این است که فعالیت های اجتماعی به میزان بیشتری رسیده و شانس ابتلا به محتوای ویروسی را افزایش می دهد. تولید محتوا که افراد می خواهند با همکاران خود به اشتراک بگذارند ، دسترسی به یک تجارت را گسترش می دهد و بر اعتبار حرفه ای آن تأثیر می گذارد. مزیت دوم بازی اعداد است. هرچه افراد بیشتری به فروشندگان خود دسترسی پیدا کنند ، احتمال ایجاد ارتباط بیشتر می شود.

ابزار فروش اجتماعی مانند لینکدین ، Twitter و Facebook توسط بیش از ۷۰٪ از متخصصان فروش استفاده می شود. این اشکال از فناوری فروش برای ایجاد روابط استفاده می شود و فروشندگان با مهارت های عالی در زمینه فروش اجتماعی ، ۵۱٪ بیشتر از اهداف خود برای دستیابی به اهداف خود استفاده می کنند. از شبکه های اجتماعی می توان برای ایجاد روابط تجاری جدید و جدید استفاده کرد و به متخصصان فروش کمک کرد که منجر به تولید جدید شوند.

فعالیت CRM اجتماعی

برای اینکه فروشندگان به درستی از شبکه های اجتماعی استفاده کنند ، باید اطمینان حاصل کنند که تمام فعالیت ها ثبت شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) محکم که شامل یک زمینه “شبکه اجتماعی” است ، نشان می دهد که از کجا به دست می آیند و تأثیر رسانه های اجتماعی بر سرب. CRM می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا ردیابی هر چه مدت تیم فروش با مشتریان خود در تماس باشد و اقدامات پیگیری را برنامه ریزی کند.

استفاده از CRM نه تنها به پیگیری راهنماها و اندازه گیری مکان هایی که از طریق آن به مشتری تبدیل می شوند کمک می کند ، بلکه به ارائه بینشی در مورد مکان و چگونگی تماس با مشتریان نیز کمک می کند. به عنوان مثال ، با نظارت و ردیابی منجر به CRM ، فروشندگان می توانند یک چشم انداز را در توییتر فعال کنند و به خوبی به دارایی های ویدیویی در یوتیوب پاسخ دهند. این سطح بینش ، مشتریان را در مرکز فعالیت فروش اجتماعی قرار داده و ردیابی و محک ارتباطات رسانه های اجتماعی را با استفاده از ابزارهایی که بصورت استاندارد در سراسر شرکت انجام می دهند ، آسان می کند.

وقتی نوبت به رهبری می رسد که موفقیت فروش اجتماعی را اندازه گیری کند ، یک گزارش ماهانه یا سه ماهه از CRM می تواند به شناسایی چه چیزی شبکه ها موفقیت را نشان دهد ، با استفاده از چه فعالیتی برای سرمایه گذاری در فعالیت هایی که کار می کنند و تجدید نظر یا متوقف کردن مواردی که انجام نمی دهند کمک می کند. .

سرمایه گذاری

مدیریت مبتنی بر حساب (ABM)

بیش از ۹۰ of بازاریابان معتقدند که بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) برای بازاریابی و ترازی فروش بسیار مهم است. با تبدیل شدن سریع استراتژی B2B به انتخاب ، سازمان در حال افزایش است زیرا ABM تلاش تیم را در جذب ، تعامل ، تبدیل و اندازه گیری بالاترین ارزش حساب متمرکز می کند.

رهبران با اندازه گیری میزان مشارکت در فعالیتهای ABM ، می توانند اثربخشی آنها و همچنین نوع محتوا را درگیر کنند. نظارت بر ABM به تجارت اجازه می دهد تا اثربخشی کمپین های مختلف را اندازه گیری کرده و آنها را بر این اساس تنظیم کند. اندازه گیری ها شامل:

     

  • پوشش – درصد از نامهای کلیدی در حسابهای هدف که شما اجازه بازاریابی و درصد حساب هدف مشخص شده در بخش هدف را دارید
  •  

  • نامزدی – تعامل با و زمان صرف شده برای پاسخ به فعالیتهای بازاریابی (به عنوان مثال بارگیری ، نرخ کلیک ، بازدید از صفحه)
  •  

  • نفوذ – اندازه گیری طول چرخه فروش که درمقابل هزینه ABM قرار دارد
  •  

  • >

بازگرداندن ه – درآمد خود را با فعالیت های ABM در حساب های هدف مرتبط کنید

استفاده از یک استراتژی ABM هدفمند و قابل اندازه گیری ، به مشاغل کمک می کند تا مصرف کنندگان خاص را هدف قرار دهند و محتوایی را که احتمالاً با آنها درگیر هستند ، عرضه کنند. این ارتباطات بین تجارت و مصرف کننده را باز می کند و منجر به تبدیل مشتریان بالقوه می شود.

در حالی که ۹۲٪ از شرکتها ارزش ABM را تشخیص می دهند ، فقط یک پنجم بیش از بیش برنامه های کامل را اجرا کرده اندیک سال – Demandbase

این توییت

محتوا

یک راه عالی برای ارتباط با و پرورش چشم اندازها از طریق مطالب مربوطه است. بنابراین ، فروشندگان باید تعامل با محتوا را در قالب لایک ، سهام و نظرات دنبال کنند تا ببینند چه طنین انداز می شود. این اطلاعات برای ایجاد بیشتر این نوع محتوا به بخش بازاریابی قابل بازگشت است.

اگرچه کلیشه می گوید “محتوای پادشاه است” همه محتوا به طور برابر ایجاد نمی شوند – با اندازه گیری مشاغل نامزدی می توانند اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها برای آنها کار می کند و آنها فقط به خاطر محتوا ایجاد نمی کنند.

محتوا چیزی بیش از کلیک و لایک است. رهبران باید اطمینان حاصل کنند که محتوا و تعامل از نمره کیفی نیز برخوردار است که نشان دهنده رسالت و پیام سازمان است. بنابراین اگر ممتد گربه ممکن است ویروسی شود ، مگر اینکه در تجارت مواد غذایی حیوان خانگی باشید ، این امر ممکن است مربوط به موارد احتمالی نباشد.

با درک آنچه در محتوا کار می کند ، مشاغل می توانند منابع فروش اجتماعی خود را بر روی کانال ها و محتواهایی که منجر می شود به جای ماندن در یک سکو به دلایل کمتر ملموس متمرکز کنند.

اجتماعی به زندگی واقعی

اتصال به اینترنت بسیار عالی است اما برای اینکه بتوانید آن را از طریق خط به فروش برسانید ، فروشندگان باید تلفن را انتخاب کنند.

اندازه گیری تماس ایجاد شده در شبکه های اجتماعی که منجر به مکالمه تلفنی یا جلسه چهره به چهره می شود ، اندازه گیری و سنجشی عالی برای سنجش موفقیت خواهد بود. از این گذشته ، شبکه های اجتماعی درب های شگفت انگیزی هستند ، اما تبدیل به یک فروش نیاز به لمس انسانی دارد که اطلاعات بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و راه حل هایی برای مشکلات خود ارائه می دهد. دلیل آنها در وهله اول به کار شما آمدند.

راه حل

از این گذشته ، مردم با مردم تجارت می کنند و ایجاد رابطه شخصی با مشتری ، اکنون به همان اندازه اهمیت دارد که قبل از فروش اجتماعی بوده است. تعامل مثبت در زندگی واقعی همچنین می تواند درگیر رسانه های اجتماعی مثبت شود. در مقابل ، اثرات منفی خدمات ضعیف مشتری را می توان در رسانه های اجتماعی تقویت کرد ، بنابراین ، مهم است که کلیه کارمندان هنگام برخورد با مشتریان بالقوه حرفه ای باشند.

ارجاعات

طبق یک گزارش اخیر ، ارجاع های “گرم” ۴ برابر بیشتر به فروش موفق تبدیل می شوند. از آنجا که چشم انداز تعامل با فروشندگان در رسانه های اجتماعی بسیار کم است از چرخه خرید ، این بدان معنی است که احتمال تبدیل آنها بسیار بیشتر است.

بازخورد مثبت از مشتریان موجود به صورت آنلاین در قالب توصیفات و توصیه ها می تواند به جبران اعتراضات احتمالی منجر شود. این همچنین می تواند مدت زمانی را که برای بستن فروش می طلبد کاهش دهد و یک چشم انداز را به طور کارآمدتری به مشتری تبدیل کند.

Hugh O’Byrne IBM ، مدیر ارشد سابق مرکز فروش جهانی عالی ، اظهار داشت: “اگر افرادی در سازمان شما فعال هستند و به یک نیاز پاسخ می دهند ، خبر خوبی برای تجارت است. هرچه فعالیت آنها فعال تر باشد ، احتمالاً می توانند یک مراجعه خوب باشند. “

با داشتن فرصت های بسیار زیادی برای تولید تبلیغات جدید از طریق فروش اجتماعی ، مشاغل که نمی توانند درگیر این کار شوند ، خطر رها شدن از دست می دهند و رقبائی را که قبلاً پذیرفته اند از دست می دهند.

ساختن یک استراتژی فروش اجتماعی برای موفقیت در فروش می تواند چرخه فروش را کوتاه کند ، ارجاعات را افزایش دهد ، چشم اندازها را به سرب تبدیل کند و آگاهی گسترده تری از یک برند و پیشنهادات آن ایجاد کند. استفاده از ابزارهای موجود برای ضبط و اندازه گیری معیارها به کارکنان فروش این امکان را می دهد تا نظارت کنند که در چه صورت می توان از منابع آنها به طور مؤثر استفاده کرد.

رهبران سازمان هایی که به دنبال موفقیت فروش هستند باید موفقیت فروش اجتماعی را به اندازه خود فروش مهم ارزیابی کنند.

مشارکت کننده

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت