جمع آوری سرب در بازاریابی مهم است ، و آنچه شما با آن هدایت ها انجام می دهید حتی بسیار مهم است. به عنوان مثال ، بررسی بازرگانی دانشگاه هاروارد به پیوند بین نسل سرب و زمان پیگیری پرداخت. شرکت هایی که طی یک ساعت پیگیری می کردند ، ۶۰ برابر بیشتر از کسانی که ۲۴ ساعت منتظر بودند ، به فروش دست می یابند. اما چگونه می دانید کدام راهبردها برای تماس آماده هستند؟ یک روش آزمایش شده و واقعی قیف فروش است.

قیف فروش ابزاری است که بازاریابان در نقاط مختلف در حرفه خود از آن استفاده می کنند تا یک مشتری را در سفر خرید ارزیابی کنند. نسخه های زیادی از قیف وجود دارد ، اما در نهایت ، نکات زیر را شامل می شود:

     

  • توجه / آگاهی
  •  

  • علاقه / تحقیق
  •  

  • هوس / تصمیم گیری
  •  

  • اقدام / خرید

این نکات بازتاب کننده زمان هایی است که مشتری برند شما را کشف می کند ، در مورد آن تحقیق می کند ، تصمیم می گیرد کدام کالای مورد نظر خود را خریداری کند و خریداری کند. در هر مرحله از قیف سرب وجود دارد و هرکدام می توانند به شیوه ای منحصر به فرد پرورش داده شوند.

در طول این مقاله ، شما در مورد قیف فروش و نیازهای مشتریان در هر مرحله اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

آیا می دانید که ما یک دوره ۵ ساعته جدید طراحی شده برای کمک به متخصصان فروش یاد می گیریم که چگونه با موفقیت فروش آنلاین را بیاموزیم ؟

توجه / آگاهی

این بخش از قیف را به عنوان نوعی فکر کنید ، “سلام ، خوشحالم که شما را ملاقات کرده است.” این اولین قدم از سفر فروش مشتری است که وقتی آنها به مارک شما گیر کرده و می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند. بهترین راه برای مشارکت در این مرحله ساختن برند شما و نشان دادن مشتریانی است که شما در آن هستید. می توانید این کار را از طریق موارد زیر انجام دهید:

بازاریابی رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی به نیرویی تبدیل شده اند که باید در صنعت بازاریابی مورد توجه قرار گیرد. براساس گزارش Trends Social Selling 2017 ، ROI برای شرکتهایی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند برای افرادی که از روش های جایگزین بازاریابی استفاده می کنند ۵۶٪ در مقابل ۲۶٪ است. در همین گزارش نرخ تبدیل ۴۶٪ برای مشاغل با استفاده از رسانه های اجتماعی در مقابل ۳۱٪ برای کسانی که اینگونه نیستند.

اگر از قبل در رسانه های اجتماعی حضور ندارید ، این زمان ثبت نام در فیس بوک یا توییتر و برداشت مزایا است. رسانه های اجتماعی برای اشتراک گذاری ساخته شده است و به اشتراک گذاری نام تجاری شما همان چیزی است که مصرف کنندگان در این مرحله به آن نیاز دارند.

بهینه سازی موتور جستجو

جایی که وب سایت شما در نتایج موتور جستجو ظاهر می شود نشان می دهد که چقدر قابل توجه است برای مشتریان جدید. HubSpot گزارش می دهد که بیشتر کاربران اینترنت حتی به صفحه اول نگاه نمی کنند. اگر مصاحبه با یک شرکت مدیریت SEO در بودجه نیست ، راه های شروع به خود شما وجود دارد.

ایجاد برنامه ای برای انتشار محتوا به گونه ای که گوگل فعالیت وب سایت شما را بشناسد ، مکان خوبی برای شروع است. برای شکوفایی واقعی ، پستهایی را تهیه کنید که ۱۰۰۰ کلمه یا بیشتر باشد ، برای مخاطبان خود جذاب باشد و مربوط به برند شما باشد.

تبلیغات پرداخت شده

تبلیغات پرداختی در مرحله آگاهی از قیف مفید است زیرا همه مصرف کنندگان سایت شما را به تنهایی پیدا نمی کنند. تبلیغات حامی در Google و YouTube مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفته و آنها را با برند شما معرفی می کند.

حضور یوتیوب

برخی از بازاریابان یوتیوب را با همه رسانه های اجتماعی متلاشی می کنند ، اما ثابت شده است که یک نیروی قدرتمند به خودی خود است. یوتیوب با مشترکین خود اعلام شده به میزان ۱ میلیارد به علاوه ، مشهورترین وب سایت پخش ویدئو محسوب می شود. توسعه حضور یوتیوب به سئو ، آگاهی از مارک و مهمتر از همه استفاده از آن کمک می کند.

علاقه / تحقیق

هنگامی که علاقه piqued شود ، منجر به بخش تحقیق قیف می شود. در اینجا ، مردم اطلاعات بیشتری در مورد نام تجاری ، محصولات و خدمات شما جستجو می کنند. آنها کارهایی مانند بازدید از وب سایت شما ، تماشای نظرات یوتیوب و خواندن وبلاگ شما را انجام می دهند.

در حالی که افراد می خواهند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند ، مشاغل باید از علاقه مشتری استفاده کنند. همه چیزهایی که آنلاین پیدا می کنند ، آنها را در جهت تبدیل سرب راهنمایی نمی کند. شما می توانید با استفاده از این روشها سرب را پرورش دهید:

محتوای هدفمند

محتوا در هر مرحله دارای اهمیت است ، اما محتوای هدفمند با توجه مخاطبان شما ساخته می شود. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما اقدام به فروش جوش صورت آکنه می کند ، در این صورت مخاطب هدف شما نوجوان خواهد بود. محتوای شما باید مضامین محبوب برای نوجوانان را منعکس کند و در مکانهایی که این گروه سنی از آن استفاده می شود منتشر شود. یک مسابقه اینستاگرام در این مورد بی نقص خواهد بود.

برنامه

دستگاه های تلفن همراه برای همه چیز از ردیابی قلبی گرفته تا سفارش مواد غذایی استفاده می شود. دنیای بازاریابی موبایل چنان رشد کرده است که در واقع بسیاری از شرکت ها برنامه موبایل خود را برای بارگیری در دسترس دارند. ایجاد یک برنامه برای iOS و Android دانش موشکی نیست ، اما در صورت نیاز به کمک ، بسیاری از شرکتهای سئو و بازاریابی خدمات ایجاد برنامه را ارائه می دهند.

موبایل

سؤالات متداول

آکوردیبه گوگل ، ۶۰٪ از مصرف کنندگان می خواهند بیشتر در مرحله بررسی یا تحقیق از قیف فروش با نمایندگی فروش صحبت کنند. هنگامی که کمک زنده در دسترس نباشد ، یک صفحه با سوالات متداول ، پشتیبانی آفلاین را ارائه می دهد.

فیلم های زنده

مصرف کنندگان دوست دارند چهره خود را به یک مارک نشان دهند و فیلم های زنده برای این کار عالی هستند. آنها همچنین در زمانی که مشتریان بیشترین سؤال را دارند ، ارتباط برقرار می کنند. فیلم های زنده به مشتریان بالقوه اجازه می دهند تا از طریق نظرات ، لایک ها و اشتراک گذاری ها در تعامل باشند.

وبینار

سمینار آنلاین اطلاعاتی راجع به برند شما به روشی غیر تعهدی ارائه می دهد. همچنین به عنوان یک مقام در طاقچه شما ، چراغانی را درخشان می کند. شرکت هایی که میزبان وبینار هستند در صنعت برجسته به نظر می رسند.

هوس / تصمیم گیری

خریداران در مرحله تصمیم گیری قیف تمایل به خرید دارند اما ۱۰۰٪ متقاعد نشده اند. این زمانی است که شما “نزدیک تر” می کنید؛ نوعی اطلاعات تشویقی یا اضافی که مشتری را به سمت خرید سوق می دهد. برخی از نمونه ها عبارتند از:

محاکمه رایگان

برنامه های تلفن همراه ، خدمات پخش فیلم و حتی شرکت های آرایش آزمایش های رایگان را به مشتریان جدید ارائه می دهند. این به مصرف کنندگان نشان می دهد که به محصول خود اطمینان دارید. همچنین این یک روش غیر تهدیدآمیز است که مصرف کنندگان بتوانند محصولات شما را برای خودشان امتحان کنند.

یکی از رویکردهای آزمایشی رایگان ، دوره اشتراکی است که به دنبال آن تمدید خودکار انجام می شود ، مگر اینکه مشتریان آن را فسخ کنند. این ویژگی بسیار مفید است زیرا همه مصرف کنندگان از آزمایش خود قبل از انقضا استفاده نمی کنند ، و یک اعلان خودکار این موارد را به آنها یادآوری می کند.

مشاوره رایگان

یکی دیگر از پیشنهادهای غیر متعهد ، مشاوره رایگان است. چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری ، این یک روش عالی برای ارتباط با سرب و زمین در فرد است. مشاوره به ویژه برای خدمات جسمی مانند آرایش مو ، جراحی پلاستیک یا دندانپزشکی زیبایی مفید است. برخی اوقات قبل از خرید ، تمام نیازهای مصرف کننده نظرات شخص دیگری است که می داند.

تبلیغات اختصاصی

برخی از راه های طولانی پس از دو مرحله اول قیف فروش آویزان هستند ، اما هرگز به نظر نمی رسد که آماده خرید شوند. این زمانی است که شما یک تبلیغ ویژه ارائه می دهید. کوپن ها ، مسابقات و سایر پیشنهادات محدود باعث می شود که رهبری خاص باشد. کوپنی که فقط طرفداران فیس بوک شما دریافت می کنند ، نمونه بارز یک پیشنهاد انحصاری است.

پیشنهاد کتاب eBook

بسته به انتخاب شغلی شما ، پیشنهاد یک کتاب الکترونیکی رایگان می تواند علاقه ای به یک محصول یا خدمات داشته باشد. مشتریان دوست دارند هنگام خرید چیزی را بدست آورند ، به خصوص اگر دستیابی به مطالب مانند بارگیری آن آسان باشد.

اقدام / خرید

سرانجام ، شما هدایت خود را از طریق قیف فروش مانور داده اید ، و او در خط پایان است. اما پس از خرید ، شما چه کاری می کنید تا آنها را برگردانید؟ پرورش در این مرحله همه به یادآوری مشتری خود است که چرا آنها در وهله اول خریداری کرده اند. برای تجدید علاقه مشتری این روشها را امتحان کنید:

کوپن

همانند پیشنهادات اختصاصی فوق ، مشتریان فعلی نیاز به انگیزه ای برای بازگشت دارند. اگر به دنبال خرید ، به مشتری کوپن فرستاده شود ، دلیلی برای بازدید مجدد از سایت شما وجود دارد. روش های رایج برای توزیع کوپن شامل ایمیل و برنامه تلفن همراه است.

درخواست بازخورد

یک خبرنامه هفتگی یا ماهانه باعث می شود تا نام تجاری شما تازه در ذهن مشتریان گذشته بیفتد ، بدون اینکه به نظر می رسد زور باشد. Adobe داده ها را از ۴۰۰ کارگر در حرفه های برجسته برای تعیین اهمیت بازاریابی پست الکترونیکی گردآوری کرد. آنها دریافتند که ۵۸٪ مشاغل را ترجیح می دهند از طریق ایمیل در مقابل ارتباطات جایگزین با آنها ارتباط برقرار کنند. همان مطالعه نشان می دهد که مصرف کنندگان ایمیل های کمتری را از مارک های مورد علاقه خود ترجیح می دهند.

سیستم پاداش

از AIR MILES® گرفته تا کارتهای قهوه ، سیستم های پاداش باعث می شوند تا مشتریان احساس کنند که با هر خرید چیزی را پس می گیرند. وفاداری به نام تجاری هنگامی آسان تر می شود که مشتریان احساس قدردانی کنند. در حقیقت ، در صورت ارائه سیستم پاداش ، ۶۹٪ از مصرف کنندگان احتمالاً مشاغل خود را نسبت به شغل دیگری انتخاب می کنند.

خانه هایی را که منجر می شوند

پرورش سرب مهمتر از چیزی است که ممکن است بدانید. از بین مشتریانی که به وب سایت شما مراجعه می کنند ، تنها ۴٪ آماده خرید هستند. این باعث می شود ۹۶٪ از نتایج شما متقاعد شود که برند شما برتر است. بهترین راه برای تبدیل آنها ایجاد یک برنامه استراتژیک بر اساس مکانی است که هر سرب در سفر فروش دارد.

شما نیازی نداریداین که بدانید هر مشتری در کامیون موفق است. شما فقط باید در هر مرحله از محتوای مناسب در دسترس باشید. اگر مارک شما برای مشتریان جدید ، مشتریان آگاه و مشتریان فعلی آماده است ، مشاهده خواهید کرد که تبدیلات به صورت طبیعی اتفاق می افتد.